Heb jij een passie voor vastgoedbeheer? Voel jij je thuis in een dynamische werkomgeving waar geen enkele dag hetzelfde is? Ben je communicatief sterk en administratief onderlegd? Dan hebben we misschien wel de perfecte uitdaging voor jou! Onze klant is ontstaan uit passie voor gebouwenbeheer, een vak dat ons van thuis uit met de paplepel is ingegeven. Als groeiend vastgoedbeheerkantoor beheren ze een divers portfolio van ongeveer 260 eigendommen, variërend van appartementsgebouwen tot een vijftal KMO-parken. Hun klantenbestand concentreert zich vooral in de regio groot Turnhout, tot aan de Nederlandse grens, met uitsprongen naar Antwerpen. Met een toegewijd team van acht, staat onze klant voor een persoonlijke en professionele aanpak. Jouw rol: Als syndicus ben je verantwoordelijk voor de volledige opvolging van A tot Z voor jouw beheerportefeuille:
Administratief, financieel en technisch beheer van toegewezen gebouwen.
Organiseren en leiden van algemene vergaderingen.
Onderhouden van contacten met klanten, eigenaars en aannemers.
Begeleiden van voorlopige opleveringen en in orde brengen van nieuwe gebouwen.
Bedrijfsinformatie
Accent Jobs is een uitzend selectiebedrijf dat de flexibiliteit van een uitzendbureau combineert met de kwaliteit van een selectiebedrijf. Er worden enkel jobs aangeboden die uitzicht bieden op een vast contract. Dit wordt mogelijk gemaakt door de 700 gepassioneerde medewerkers die elke dag meer dan 12.000 mensen aan een job helpen. Met 230 kantoren heeft Accent Jobs het grootste kantorennetwerk van België.
Jouw profiel
Jouw profiel:
Je hebt ervaring als syndicus of een sterke interesse in vastgoed en staat open voor een grondige interne opleiding.
Communicatief vaardig en goed georganiseerd.
Gevoel voor detail zonder het grotere geheel uit het oog te verliezen.
Zelfstandig, maar ook in staat om in teamverband te werken.
Onderhoudscontracten van het vastgoedpatrimonium beheren en opvolgen
Vastgoed beheren: Sociale woningen, woningen met lage huur
Vastgoed beheren: Bedrijfsgebouwen
Algemene vergaderingen van mede-eigenaars organiseren
Beslissingen en uitvoering van het reglement van mede-eigendom opvolgen
De voorbereiding van de werkzaamheden aansturen
De bedrijven, aannemers, ... selecteren
Vastgoed beheren: Residentieel vastgoed
Instaan voor het financieel beheer in rentmeesterschap
Instaan voor het financieel beheer in mede-eigendom
Maatregelen nemen ten gevolge van klachten of problemen (geschillen, inningen, ...)
De technische, juridische en financiële haalbaarheid van een project evalueren en bestuderen
Verhuren van het vastgoed volgens de rechten en plichten van eigenaars en huurders (huurovereenkomsten, geschillen, ...)
De activiteiten van een team coördineren
Een organisatie leiden
De onderhoudswerkzaamheden, renovatie, sanering, bouw of inrichting van het vastgoedpatrimonium vaststellen en plannen
De werken tot de oplevering opvolgen en controleren
Advies verlenen over de waarde van vastgoed
De aankoop, overdracht of verhuur uitvoeren (bod, compromis voor aankoop of verkoop, koopbelofte, ...)
Relaties met een partnernetwerk, lokale overheden, instanties die huurders of eigenaars vertegenwoordigen, ... opbouwen en onderhouden
De eigen deskundigheid ontwikkelen
Vastgoed beheren: Gronden
Vastgoed beheren: Gebouwen in mede-eigendom met moeilijkheden
Vastgoed beheren: Vakantie- en vrijetijdswoningen
Vastgoed beheren: Gebouwen in mede-eigendom
De strategie voor het beheer van het woningbestand bepalen en aanwenden (huur, kosten, huurovereenkomsten, onderhoud, bewoners, ...)
Acties voor personeelsbeheer bepalen en opstarten
Budgetten opvolgen
De boekhoudkundige, juridische, fiscale, ... documenten invullen
Verzekeringsovereenkomsten (actualiseren, verbintenis en opdracht tot betaling, ...) en schadegevallen (verklaring, berekening, terugbetaling, ...) opvolgen en beheren
Aanbod
Wat bieden we?
Een voltijdse functie gericht op het beheer van circa 40 gebouwen
Uitgebreide interne opleidingen
Een jong en dynamisch team dat geregeld tijd maakt voor teambuilding en informele bijeenkomsten.
Een moderne en flexibele werkplek met de mogelijkheid tot af en toe thuiswerken.
Een competitief salarispakket inclusief maaltijdcheques, groepsverzekering, auto met tankkaart
Lijkt deze positie jou de perfecte volgende stap in je carrière en voel je je aangetrokken tot de hechte, familiale sfeer van ons kantoor? Ben je veelzijdig, oplossingsgericht en klaar om uitdagingen aan te gaan? We ontmoeten je graag! Bij Accent Jobs weten we dat de arbeidsmarkt uit verschillende doelgroepen bestaat, elk met eigen wensen en eisen. Om die diversiteit het hoofd te kunnen bieden, zijn er verschillende gespecialiseerde afdelingen opgericht. Zo kunnen we iedereen helpen met kennis van zaken. Tijdens het sollicitatieproces staan we je graag als jobcoach bij met raad en daad. Ons doel, samen met jou de gepaste job vinden.